Sleepover med Sofia! <3 :)

Godmorgon alla sötnosar!! <3 Anna här! (:
Vilken härlig dag att vakna upp till! :D
Jag och sofia har bara varit uppe i någon timme!
Vi hade lite svårt att sova igår för våra grannar hade fest! :)
Sen låg vi och hade lite tjejsnack inna vi somnade <3
När vi vaknade ringde sofias mamma och sa att hon skulle komma och hömta sofia lite efter tovl.
Så då skynade vi oss upp och bestämde att vi skulle baka pannkakor till frukost! det blev jätte goda!! (:
Här är några bilder från igår och idag:
Sofia och lite snacks till kvällen! <3
Jag! sorry datorn laggar lite så bilden blev lite konstig! <3
Söta, snälla, underbara Sofia!
Frihet! frihet känner jag med dig Sofia! frihet att var den jag vill vara och är! älskar dig!! <3 <3
Lite bilder från frukosten:
Mums! en god frukost med min snälla vän Sofia! <3 :)
Pannkakor är såå gott! speciellt amerikanska! :D
Här är en av mina favvo recept på pannkakor:
Antal portioner: 4
Ingredienser
4 msk osaltat smör
2.5 dl mjölk
3 dl mjöl
1 msk socker
4 tsk bakpulver
1 krm salt
2 st ägg
Smör, till stekning
Mmm de var såå goda! Prova gärna de receptet!
Bloggar mer sen!
Puss och Kram Anna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0