Sofia!! Desperate Housewives

Hej hej!

Nu är jag hemma! Hade jättebra dag med världens sötaste och bästa Anna! Vi hade superkul! :D <3
När jag kom hem så klädde jag på mig, sedan satte jag mig vid datorn och kollade på Desperate housewives sesong 7, det första avsnittet! Det är superbra!¨
Kolla på det här: http://mondoblog.se/PAOPANAXIA scrolla ner lite bara!

Sedan har jag fixat lite med mitt rum! Vi ska sätta upp en hylla, och då måste jag städa, haha!
Idag på morgonen åt jag as goda pankakor so jag o anna grädadde, dom var sjukt goda! Ni hittar receptet lite längre ner! (på bloggen alltså!)
Och så gjorde jag en fantastisk sak! Jag fixade min videokamera! Den har varit sönder i kanske  en halv månad! Och nu äntligen funkar den! Jag är superglad!

Hoppas alla har det bra! Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0