Månadens blogg! <3 :)

Hejsan, nu kmr en sak som kmr vara nästan varje månad.



Vill du bli månadens blogg?
Om du vinner kommer jag ha 2 inlägg bara om din blogg och så kommer jag länka till den!

Hur vinner man ?
Kommentera detta inlägg och berätta lite varför just du ska vinna!

Jag utser vinnaren, den som hade bäst orsak att just DEN skulle vinna kommer att vinna om det blir många väldigt bra komme jag be om hjälp av sofia eller så kommer jag lotta! Vinnaren utses om 2 veckor så skynda och skriv!! :)


Lycka till!
Hoppas ni inte bli ledsna om ni inte vinner! Fö ni får ju chansen igen snart!
Vem som helst kan vinna bara ni har en bra motivering! :)
Puss och Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill vinna för att jag älskar att blogga men jag har inte gjort det på en evighet, hoppas jag vinner! <3333333333!

2010-10-14 @ 21:02:27
URL: http://danderydsungar.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej Anna!<3

Jag vill vinna för att jag tycker

din blogg är jättegullig o så älskar jag

att blogga! :D

Lycka till med bloggen o heathern.

Puss o Kram

Soophijah

2010-10-14 @ 21:04:48
URL: http://soophijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0