Kändis skvaller...

Kristen Stewart vill gifta sig!
Det säger i alla fall twilight-sjärnan! Hon är bara 20 år men hon vill vänta lite hon säger ialla fall
-Jag är inte mogen nog att gifta mig än men jag vill skaffa stor familj och gifta mig snart!
Blir det Rober Pattinsson eller? Vi får vänta och se!
Selena Gomez slutar att vara trollkarl!
När fjärde sesongen är färdig ska Selena sluta! Hon söger att det kommer vara sorligt men ändå ett bra tillfälle för henne att satsa lite på sin karriär!-Disney gav mig chansen att komma in i kändis-branchen!
Vilken blir nästa serie? om det nu blir någon?
Nu måste jag sticka till mina träningar!
Bloggar mer sen! <3 Puss och Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0