Hemma nu med Lina! <3

Hejsan hoppsan sötisar! <3
Nu är jag och Lina hemma hos mig! Vi har just ätit (:
Nu sitter vi framför datorn och ska nog snart gräva ner oss i soffan och mysa!
Senare sätter vi nog på en film :) undra vilken det blir?
Nån tjejig med snygga killar i!
Just nu sitter vi och lyssnar på musik här är en av mina favvo låtar:
http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk
Här är några tidigare bilder från kvällen:
Ett fint foto på mig som Lina fotade! <3 :)
Min fantastiskt underbara vän!! <3
Jag och Lina <3
Lina vad mer kan man säga jag älskar dig och du älskar mig! <3 Luv u 4-eva! <3
Nu ska jag ha en härlig kväll med Lina! <3
Bloggar mer imorrn! (:
Ha en bra kväll! <3
Puss och kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0