Godmorgon sötisar!!

Godmorgon!
Förlåt att jag inte blogg så mycket igår, jag hade fullt upp med saker hela dan!
Men jag lovar att idag ska jag skärpa mig! :)
Snart ska jag gå till min lillebrors dagis och äta "höstfrukost"! så Gulligt!
Och sen ska jag vara i skolan hela dagen! <3
Sen ska jag vara med några kompisar i centrum!
Och sen ska jag hem och blogga mycket!!
Men just nu sitter jag vid datorn och min städerska står bakom mig och städar.
Visst är det kallt nu på morgonarna, och sen senare på dagen blir det varmt! det är lite jobbigt med kläderna då!
Jag lovar att jag ska hålla mig uppdaterad hela dan och senare kommer det att bli mycket bilder!
Puss och Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0