5 saker du inte visste om mig

Helooooo allihopa!!

Jag har inte bloggat idag, emn jag ska göra det nu!

Här är lite "5 saker du inte visste om mig!" sak:

1. I LOVE TO PLAY GUITAR!
Älskar det! Är inte speciellt bra men men :)


Haha Liiite fejk bild står aldrig sådär X)
2. Jag fick min första mobil när jag var 7 år.
Jaopp, fick den i julklapp, jättegammal nokia men det var typ modernt då XD

Typ sån fast annan färg :D
3. Jag kommer från finland!
Föddes i finland (OCH NEJ FÖR TYP 1000 GÅNGEN I MITT LIV JAG KAN INTE FINSKA!!!!!)
Men när jag var 3 flytta jag o min mamma (o min bror) till finland. Träffar min pappa på lov och vissa helger ^^

Älskade land! <3 Du är fortfarandemitt hemland <3
4. Jag har bloggat i 2 år snart!
Fast på typ 4 olika bloggar! :D

5. Jag har två katter!
Som heter krille o frasse dom är assöta! Frasse är pappa till krille :D

har lagt ut den här en gång, men det är iaf krille <3

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0